?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry Поделиться Next Entry
Хто і як зупиняє українські танки
trim_c
Міноборони роками купує нафтовий шмурдяк у фірм, які ухиляються від сплати податків, зазначають журналісти / фото УНІАН

Міноборони роками купує нафтовий шмурдяк у фірм, які ухиляються від сплати податків

Дніпропетровські податківці б’ють на сполох, адже виявили, що в Україні роками працює схема, за якою нечисті на руку нафтотрейдери не сплачують податків. Причому, заробляють космічні суми. Як саме це відбувається?

Більш ніж половина всіх паливно-мастильних матеріалів країни проходять через миколаївський порт, який ставить кожного нафтотрейдера перед непростим вибором. Якщо ти чесний представник нафтопродуктового ринку й бажаєш купляти дизельне пальне за кордоном, будь готовий при ввезенні заплатити акциз з кожної тони товару.

Є дизельне арктичне паливо. При його ввезенні на територію України, сплачується 139,5 євро», - розповідає перший заступник начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Сергій Пеньков. Але якщо чесні правила гри й акциз у 140 євро не для тебе, є обкатана роками, майже безвідмовна, схема ухилення від оподаткування.

Для початку, необхідно зрозуміти одну важливу деталь - авіаційний керосин та дизельне пальне, з хімічної точки зору, браття-близнюки. В той час, як на арені акцизного податку – вони в різних вагових категоріях. Сергій Пенькова пояснює, що реактивне паливо та авіакеросин ввозяться по ставці 21 євро акцизу за 1000 літрів. У той час як тонна дизелю – 140 євро. Різниця у сім разів. Тож, що завезе не надто чесний підприємець? Правильно – авіакеросин.

Далі, аби отримати щось дуже схоже на дизель, реактивне паливо необхідно змішати з базовою оливою, акциз з якої не платиться взагалі. Якість палива, звісно ж, залишатиме бажати кращого, проте прибутки стануть захмарними. «Тобто, з половини ми заплатили 21 євро, в сім разів менше, а з іншої половини ми взагалі не сплачували акциз», - говорить Сергій Пеньков.

І саме такий паливний шмурдяк – суміш авіаційного керосину з базовою оливою, який називають «керодизелем» - й почали постачати оборонному відомству та стратегічно важливому для життєдіяльності країни залізничному монополісту винахідливі бізнесмени під виглядом висококласного арктичного дизельного пального. Зрозуміло, що задля того, аби на якість пального в таких серйозних структурах закрили очі, фігура власника або куратора компанії, яка виготовляє так званий «керодизель», має бути наділена безапеляційною владою та впливом.

«Є такий пан Адамовський, який є куратором цієї схеми…», - розповідає перший заступник начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Сергій Пеньков. Виявляється, що ТОВ «Август пром» та ТОВ «Фірма «Фідея»», які весь 2018 та початок 2019 року працювали з залізницею та оборонкою, й поставили двом відомствам низькоякісного дизельного пального на 4 мільярди гривень, - гвинтики в розгалуженій схемі скандально відомої на всю країну компанії «Трейд коммодіті». «

Ця компанія належить пану Адамовському», - зауважував народний депутат Сергій Лещенко ще у 2017 році. Саме тоді НАБУ звинуватило Міністерство оборони в розтраті 149 мільйонів гривень. І, начебто, грабувати гроші воякам допомагали саме «комодівці». Після гучного скандалу пристрасті вщухли, справу зам’яли й про «Трейд коммодіті» всі забули. Однак опальні нафтовики часу дарма не втрачали. Відтепер в інтересах всім знайомої компанії діє ціла низка підприємств.

Адамовський переконує: про групу компаній, пов’язаних із «Трейд коммодіті», він ніколи не чув. Втім, ми про неї все одно розкажемо. Вона складна, проте важлива для розуміння того, як саме нас грабують.

Як працює злочинна схема

Отже, за постачання базової оливи, на основі якої виготовляють керодизель, відповідає ТОВ «Софт оіл». А поставками авіаційного керосину, здебільшого, займається ТОВ «Оптімус конекшн». Далі, за документами, всі компоненти з Миколаївського порту йдуть через ТОВ «Оптімус конекшн» на Одеську нафтопереробну базу, де за затвердженими, згідно з законом, технічними умовами, переробляються на звичайний дизель, а після, через ТОВ «Август пром» та ТОВ «Фірма «Фідея»», продаються кінцевим споживачам, таким як «Укрзалізниця» та Міністерство оборони.

Проте насправді відбувається дещо інакше. Переробка компонентів здійснюється лише на паперах й тільки задля того, аби підняти кінцеву вартість товару. Насправді ж, відповідних потужностей для переробки авіаційного керосину у дизель, у групи компаній, афілійованих із «Трейд коммодіті», в Одесі просто немає. ТОВ «Софт оіл» імпортує базову оливу, а «Оптімус конекшн» авіаційний керосин. Далі компоненти закачуються в резервуари ТОВ «Ойл трансшипмент» у Миколаєві, де змішуються. А потім, через ТОВ «Август пром» і ТОВ «Фірма «Фідея»» продаються кінцевому споживачу.

Найцікавіше те, що куратори схеми «Трейд коммодіті» настільки впевнені у власній безкарності, що навіть не намагаються створити видимість реально працюючих компаній. «Гроші» відвідали офіси за офіційними адресами всіх вищеназваних компаній. І всюди, замість нафтовиків у дорогих костюмах, нас зустрічають зачинені двері псевдо-офісів, малесенькі кабінетики біля манікюрниць, які, до того ж, повідомляють, що жодного разу не бачили сусідів, або ж сховані за ролетами вікна квартир, переобладнаних під спільний офіс «Август прому» та «Трейд коммодіті»…

Але червоним прапором безкарності та самопевності цих компаній майорить директор фірми «Софт оіл» Кирило Суворов. Саме він, начебто підписав контракт із греками на поставку базової оливи, вартістю сім мільйонів доларів. Виявляється, у вільний від підписання багатомільйонних контрактів час, успішний трейдер за тисячу гривень на місяць працює… трактористом.

Село Василівка, Дніпропетровської області. Саме тут у звичайній замурзаній багатоповерхівці, разом із вічно п’яними братами, проживає директор паливного гіганта Кирило Суворов. Сусіди твердять – ні він, ні його брати й мріяти не могли про власний нафтовий бізнес. За фіктивне директорство Суворову платили шалені, як для його безробітної родини, гроші. «Він 1,5 тисячі отримував. Був такий задоволений», - розповідають сусіди.

Та, схоже, сільський псевдо-бізнесмен навіть не підозрював, що зовсім скоро його життя перетвориться на справжній бойовик. Спочатку його, в рамках кримінального провадження проти «Софт оіла», допитують, він дає свідчення проти своїх кураторів й просить захисту в податківців. Потім його, разом з оперативником, селять на одній із баз відпочинку, звідки Суворова через десять днів викрадають його бізнес-партнери – «комодисти». Далі, вже перевдягнений у дорогий костюм Кирило дає інтерв’ю, де звинувачує фіскалів в тому, що на базі відпочинку його утримували силоміць…

«Гроші» намагалися зв’язатися із представниками групи компаній «Трейд коммодіті», проте ні адвокат Єгор Латайко, якому ми дзвонили та писали повідомлення, ні Роман Могила, який представляє інтереси вищезгаданих компаній, так і не знайшли часу на зустріч із журналістами.

Олександр Соколов, Тетяна Стежар


Скандал насправді давній. Може читачі пам'ятають як висунули обвинувачення одному поважному генералу, якого здається навіть брали під камеру у кайданки.

А потім скандал спіткала доля усіх корупційних скандалів епохи Порошенка. Діамантові прокурори, Насіров, заступник голови ОДА зі своєю підземною могилою фараонів, працівники податкової, яких привезли гвинтокрилом, депутат Мосейчук та згаданий генерал - їх усіх брали із шумом, демонстрували телевізором а потім... а потім усіх відпускали, і вони через суди поверталися до своїх службових обов'язків.

Але ж кляті журналюги не заспокоюються - і нагадують по те, що це негарно - заробляти на армії під час війни.
І, гадаю, ми ще будемо і будемо читати. А може ще й про вироки, що набули законної сили прочитаємо. Адже майже за Лемом - ще не скінчився час страшних чудес

Последние записи в журнале



  • 1
Пидарасы, сэр (с)
Но заголовок несколько некорректный - танковые дизеля работают на всем, что горит, так что слегка бадяжная соляра для них не проблема...
А вот грузовики и БТРы с дойцовскими двигунами (кстати, само их использование на военной технике - та еще глупость) - действительно может остановить.

"..танковые дизеля работают на всем, что горит.."

Лучше всего подходят пердаки патриотов порошенко..

Кацапские пердаки тоже норм подходят😊

Дык их еще спочатку в полон треба загнать.. А на чому?

Вот еще, тратить соляру на жывотных... Пешком пойдут - стаду положено ходить пешком.

жги сраную ватку - делай мир теплей

ицконно рюцкэ герой кадыров вааще резал ватные черепушьки и заправлял потом всьо чьто можно и низзя

@реактивне паливо та авіакеросин ввозяться по ставці 21 євро акцизу за 1000 літрів. У той час як тонна дизелю – 140 євро@

Тот случай когда государство создает возможность для коррупции.

Теперь понятно почему дизельная топливная аппаратура у летит в ЗСУ.
А сейчас нужно дружно найти виновного. Блин...вот теперь у меня нет слов.

Блин...вот теперь у меня нет слов.

А у меня есть . Помнится -я вам предлагал поискать место поприличнее

Re: Блин...вот теперь у меня нет слов.

Я к вам не заходил 4 дня (ВТ-СБ, не было возможности писать). Неужели моя позиция вам так поперек горла? А как будете договариваться с теми кто со мной (в целом) согласен?
Ваша позиция Виктор Петрович очень удобна, но я не увидел где и как Украина возьмет валюту чтобы покупать необходимые товары (энергоносители, лекарства и т.п.).
Опять же 15 лет на восстановление не много для страны, но целая эпоха для конкретного человека. Девушке которой сейчас 25, через 15 лет будет 40. Студенту, которому сейчас 20, через 15 лет уже будет 35, вряд ли он кардинально сможет сменить профессию-ему сейчас надо получить образование и опыт работы по специальности. А если человек больной то без лекарств и соответствующей медицины можно и за полгода без здоровья остаться.
Вы тут выше говорили о солидарности учителей и президентов, но не может быть солидарности у тех кто не может выплатить коммуналку и кто ворует суммы с десятизначными цифрами. Поэтому должен быть какой-то разумный общественный договор, которого я до сих пор не могу увидеть.
Китай с точки зрения свобод-"тоталитарный мордор"(Китайский фаервол, бюрократия в некоторых моментах чисто СССРовская), но население видит реальные улучшение своей жизни на фоне прошлого, и на фоне остального мира.



Edited at 2019-07-09 12:05 (UTC)

Дозвольте трохи позанудствувати...

"Керосин" українською мовою "гас".

Re: Дозвольте трохи позанудствувати...

А "базова олива"?

  • 1